Для чого необхідна реєстрація?
- Для оформлення Ваших покупок Вам необхідно буде кожного разу заповнювати усі необхідні поля, а якщо Ви будете зареєстровані, Вам необхідно буде ввести лише Ваш логін та пароль.
- Кожний зареєстрований користувач має можливість контролювати стан свого замовлення (перевірка наявності, очікування оплати, доставка та ін.), переглядати історію своїх замовлень.
- Зареєстровані користувачі можуть отримувати знижки в залежності від кількості та періодичності покупок.
- Наші постійні зареєстровані користувачі приймають участь у розіграшах призів, які ми проводимо.
Що робити, якщо я забув пароль? Якщо Ви забули пароль, то Вам необхідно зайти на сторінку за адресою: beezone.com.ua/lostpasw і необхідно ввести Ваш логін або адресу email. Наша система з метою забезпечення безпеки згенерує новий пароль та відішле його на Ваш email. Якщо Ви хочете змінити пароль, то для цього Вам необхідно зайти на Вашу персональну сторінку и вибрати пункт “змінити пароль”. Як я можу проконтролювати хід виконання замовлення? Ви маєте можливість контролювати хід виконання Вашого замовлення з Вашої персональної сторінки. Для цього Вам необхідно зайти на Вашу персональну сторінку и Ви побачите усі активні замовлення та стан, в якому вони знаходяться. Як можна оплатити замовлення? Після того як Ви виберете необхідні Вам товари, оформите замовлення та отримаєте рахунок-фактуру, Вам необхідно буде оплатити цей рахунок. Якщо Ви хочете оплатити вибрані Вами товари як фізична особа, то Ви можете оплатити рахунок-фактуру через касу будь-якого банку України. Ми радимо Вам користуватися послугами таких банків:
Якщо Ви хочете оплатити вибрані Вами товари як юридична особа, то Ви оплачуєте рахунок-фактуру з розрахункового рахунку Вашої компанії. Усі необхідні звітні документи (оригінал рахунка-фактури та накладну) Ви отримаєте разом із Вашим замовленням. Відправка замовлень відбувається протягом 48 годин після поступлення грошей на наш розрахунковий рахунок. Доставка замовлень по Києву – кур’єром (до 2 днів), по Україні – за допомогою поштового зв’язку (3-5 днів). Коли я зможу отримати замовлені мною товари? По Києву замовлення доставляються кур’єром (термін доставки – до 2 днів після поступлення грошей на наш розрахунковий рахунок), а по Україні – за допомогою поштового зв’язку (термін доставки – 3-5 днів після поступлення грошей на наш розрахунковий рахунок). Чи доставляються замовлення за межі України? На даний момент замовлення доставляються лише в межах України. Можливо, з часом буде доставка і за межі України. Чи можу я відмінити замовлення? Так, Ви маєте можливість відмінити замовлення, якщо воно знаходиться у стані перевірки наявності товарів або у стані очікування оплати. Якщо замовлення знаходиться в іншому стані, то Ви не можете відмінити його. Для відміни замовлення Вам необхідно зайти на Вашу персональну сторінку та у рядку навпроти номера Вашого замовлення натиснути на іконку “відмінити замовлення”.
|